مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1396 ساعت 15:502017-06-07سياسي

نمایندگان مجلس در جریان تدوین سند 2030 بودند/جمهوری اسلامی "حق تحفظ" در سند داشت


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حق تحفظ جمهوری اسلامی ایران در سند 2030 گفت: نمایندگانی از مجلس در هیات اعزامی به اجلاس های مربوط به تدوین سند حضور داشتند و حتما گزارش سفر به مجلس داده اند و اگر مغایرتی وجود داشت حتما منتقل می کردند.

- نمایندگان مجلس در جریان تدوین سند 2030 بودند/جمهوری اسلامی "حق تحفظ" در سند داشت معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حق تحفظ جمهوری اسلامی ایران در سند 2030 گفت: نمایندگانی از مجلس در هیات اعزامی به اجلاس های مربوط به تدوین سند حضور داشتند و حتما گزارش سفر به مجلس داده اند و اگر مغایرتی وجود داشت حتما منتقل می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زرافشان در نشست عصر تربیت که با موضوع بررسی آثار تربیتی سند 2030 در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه بیش از سند 2030، حواشی آن پررنگ شده است عنوان کرد: قبل از روز هفدهم اردیبهشت که دیدار عمومی فرهنگیان با مقام معظم رهبری بود و ایشان نکات راهگشایی درباره سند فرمودند، اگرچه هنوز اقدامی شروع نشده بود اما دستور هرگونه از اقدامی درباره سند 2030 از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی ادامه داد: علت تشکیل این جلسه تاکید رهبری در همان جلسه مبنی بر جایگاه آموزش و پرورش و اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت است، ایشان در آن جلسه فرمودند که گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس در جریان تدوین سند 2030 بودند/جمهوری اسلامی "حق تحفظ" در سند داشت

نمایندگان مجلس در جریان تدوین سند 2030 بودند/جمهوری اسلامی "حق تحفظ" در سند داشت